Ondersteuning door middel van schoolgeld aan leerlingen, voornamelijk op de overheidsscholen in Bhardeo en Chalnakhel.

De stichting ondersteunt jaarlijks tussen de 25 en 30 kinderen met een bedrag van 4500 rps om naar school te kunnen gaan. De ondersteuning gaat voornamelijk naar meisjes uit families in bijzondere en armoedige situaties. De leerlingen ontvangen schriften, pennen, een schooluniform en schoenen van onze financiƫle bijdrage. Zonder deze bijdrage zouden deze kinderen niet naar school kunnen gaan. 15 van de leerlingen die we ondersteunen gaan naar de overheidsschool in Chalnakhel en 5 van deze leerlingen gaan naar de school in Bhardeo. Ook de overige individuele 10 leerlingen die we sponsoren zijn kinderen uit achtergestelde gezinnen maar zitten op andere scholen.

Reecha van de NRO en Annette samen met de 15 kinderen die we ondersteunen bij de school in Chalnakhel, april 2016.

Pasang en Manisha ontvangen hun bijdrage voor het naar school gaan. Ze hebben beide geen moeder en wonen bij een boeddhistische monnik, bij de Bhoudanath tempel.

Manisha, Pasang & Annette.

bijgewerkt: juli 2016